Organizare invitați - Asistență
Cum organizez lista de invitați?
Găzduiești un eveniment și vrei să ții pasul cu confirmările invitaților în timp real? Organizează invitații evenimentului tău folosind MyBelleEvent, aplicație ce ușurează planificarea evenimentului tău. În tutorialul video îți arătăm cu poți gestiona eficient lista de invitați.
Apasă butonul de mai jos și creează-ți cont pe MyBelleEvent.
Creează contFAQ
.
Sigur că da. Imediat ce un invitat completează formularul RSVP aplicația MyBelleEvent va afișa imediat statusul confirmării.
Tot ce trebuie să faceți este să apasați butonul "+" și să completați datele invitatului (nume, nr. de telefon, nr. persoane participante.)
După confirmare puteți apăsa butonul "Editează" din secțiunea "Acțiuni". Astfel puteți selecta masa la care va fi așezat invitatul, puteți vedea informațiile acestuia (nr. de persoane participante, date de contact) și puteți adăuga etichete sau grupuri pentru a face mai ușoara identificarea invitaților (de ex: grupul invitaților din partea miresei.)
În acest caz aveți două variante. Puteți șterge invitatul din secțiunea "Acțiuni" → "Șterge" sau puteți schimba statusul confirmării respective selectând "Infirmă".
Să spunem că o parte din invitați sunt prieteni din afara țării, iar 5 dintre ei sunt vegetarieni. Toți invitații de peste hotare vor fi așezați la masele specifice (de ex: mesele 5 și 6 vor fi denumite Masa prieteni din străinatate), iar cei 5 vor avea atribuită eticheta "vegetarian".
Am adăugat opțiunea de a organiza invitații în grupuri pentru a face mai ușoară distribuirea acestora la mese. De ex: în momentul în care aveți lista completă cu confirmarile și doriți să faceți distribuția la mese, prietenii din partea mirelui vor fi atribuiți unui grup specific.