Planificare eveniment - Asistență
Cum să planifici un eveniment?
MyBelleEvent este o aplicație ce ușurează planificarea evenimentului ca un adevărat organizator de evenimente. În tutorialul video îți prezentăm cum să adaugi activități pentru planificara unui eveniment, cum să faci distribuția lor pe categorii și cum să marchezi o activitate ca finalizată.
Apasă butonul de mai jos și creează-ți cont pe MyBelleEvent.
Creează contFAQ
.
Apăsați butonul “+” pentru a adăuga o anumită activitate. Completați formularul cu numele activității, descrierea și termenul de finalizare, apoi apăsați butonul “Adaugă”.
În momentul în care finalizați o activitate puteți apăsa direct pe căasuța din fața numelui sau puteți da click pe “Editează” și selecta “Done” din meniul status. Fiecare activitate finalizată va avea bifată căsuța din fața numelui.
De vreme ce sunt foarte multe taskuri de realizat pentru organizarea unui eveniment credem că este util ca acestea să fie distribuite pe categorii. De ex: contractarea de fotografi, formații, decoratori, saloane de make-up vor putea fi găsite în categoria "Servicii".
Sigur că da. Aplicația noastră poate fi accesată de pe orice dispozitiv, trebuie doar să vă logați cu numele de utilizator și parola.
Aplicația My Belle Event va genera automat o agendă cu activitățiile necesare în funcție de categoria evenimentului (de ex: nuntă, botez, party). De asemenea, vă puteți personaliza lista în funcție de nevoile dumeavoastră.